En vanlig dag med lite annorlunda slut... xD

Idag var det skola som vanligt med de vanliga ämnena vi har en torsdag... ;) Efter skolan hängde Sandra, Frida och Klara med hem och vi spelade ett sple. Det var mest Sandra och Frida som var närvarande... ;) Jag tyckte att det var kul ändå och det var Sandra som vann. när de hade åkt var det dans för första gången på terminen. Vi skulle göra en koreografi två och två med två rörelser var som vi satte ihop sen och visade för de andra. Det var många coola tyckte jag, jag jobbade med Alice. Mormor och morfar kom och hämtade mig och Mimmie vid halv nio när det var slut. Sedan kollade jag på ett program jag missade på SVT och sedan kom mamma hem och jag ska lägga mig nu, natti natti.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0