Jesper och snöö!!!!!

Hejj! Förlåt att jag inte skrev i lördags och söndags, jag orkade inte.... men iallafall, i lördags var jga i stallet med Emma och Linnéa och vi skulle tolka efter jesper (han skulle dra oss i en pulka efter sig.) Det var jätteroligt! Jesper kastade av Linnéa när han började bocka. Det är lågt Jesper.... =) i går (söndags) firade vi min morbror klockan 2 och vi hade jättemysigt, vi spelade Canasta sedan på kvällen och när vi hade vunnit gick vi ut med mormor och morfars hund, fast de stannade hos moster och Mats, men Mats var inte hemma sedan på kvällen heller för han skulle iväg och jobba. Det blev i alla fall helknasigt... xD idag är det först skola (bläää) men sedan ska jag till moster igen och där väntar alla utom moster och morbor, ska vara med kusinerna Lisa och Molly. Sedan väntar teori i stallet.


Dagens kläder: Gröna tights, jeans shorts, grön tröja och sedan ette grönt linne under det... hehehe, kommer knaske en bild senare idag. =)



Tjooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0