Med Tilde Zetterlundddddd!!!!!!!!

Satt på golvet med datan i knäet jämte Tilde Zetterlund och lyssnar på musik försöker även skaffa en ny design till bloggen. Ska bara hitta länken, Tilde och jag brände lite choklad i en kastrull när vi skulle smälta den till våra vackra Snickerskakor. Tror att de blev ok, men man vet aldrig med kakor..... xD



Nu har jag hittat en ny design som ni ser... Ska snart lägga mig i min varma goa säng och läsa en superbra bok..... Härligt, härligt!! Efter skolan blir det att vara med Sandra och Frida och sedan på dansen. på kvällen kommer mormor och morfar. Mamma ska ut med jobbet... hehehe, venne varför men jag sitter och ryser i soffan framför tv:n och tittar på repris på ett program som jag såg i morse. Hoppas inte att det blir kallare än det är nu, kommer frysa benen av mig då jue, jag vill ha mina ben kvar för utan dem blir det jobbigta att rida..... xD nu vet jag inte vad jag skriva så. gonatt; sov så gott!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0