SSNNÖÖ!!!!!!!! O.o

Jahapp, nu har det kommit snö, igen! Det ska komma på julafton inte en månad efteråt!!!!!! Jaja, här kommer lite bilder
Jag tycker att det är konstigt att gräset klarar sig under den otroliga mängd snö vi haft!! Det var ju jätte mkt, hahaha, NOT!!!!!

Konstigt att gräset klarar sig under den mängd snö vi har haft, det var ju jätte  mkt, NOT!!!!!!




Hehehe, hade tråkigt för det fanns inte så mkt att fotta så jag gick hem och hämtade stativet och utlösaren och fotta mig själv istället!!



Hehhe, det fanns inte så mkt att fotta, så jag gick hem och hämtade stativet och utlösaren och fottade mig själv i stället....... Hehehehehe





Hoppsan, där var visst halt!! Råkade trycka på utlösaren när jag trilla, hehehe, oups!!

Hoppsan, där var halt, råka trycka på utlösaren samtidigt som jag trilla! Snacka om klnatigt!!! Hehehe, ouops!








Kommentarer
Postat av: tomten

KLANTIGT... HIHI :)

2012-01-28 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0